Finns inte på kartan, du va aldrig min.

ej bloggen!
Skolan idag va perfect, förutom att mitt huvud sprängdes när det va tyska så jag va i vilo rummet o va där i stället för att sitta på en bänk i inte göra nåt, muichelle skulla DÖDA mig.
iaf så efter det va det slit i stallet, o sen hem till felicia o mysa med karin!
imorgon blir det slit o släng i stallet igen, och på söndag. jag vet, jag ska skriva upp mitt schema för er!

Måndag- skola, stall, plugg
Tisdag- skola, plugg
Onsdag- skola, stall, träning, plugg
Torsdag- skola, stall, plugg
Fredag- skola, stall, plugg
Lördag, stall, plugg
Söndag, stall, träning, plugg
så ser det ut för mig dag in och dag ut. men i love i't!
Ny ska jag haffa min godispåse o kurra ner mig i sängen o kolla på " How a lose a guy in 10 days" och sen en till film säkert, det är ju fredag!
Någon random bild... lika random som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0