Jag är tjock du är ful, jag kan banta vad kan du?

tråkigt, men nyss hemkommen från stallet med en av världens piggaste häst i tanke, bobby var jätte pigg och ville bara springa, så han straff var att han inte fick rusa idag, bara vanligt... HEHE.
men igår var det stallet på morgonen, släppte in hästarna, red och det sen lektion på nisses, efter det va det stallet igen och fixa lite sen hem o plugga till körkortet!
Så jag han inte blogga igår men dagen va jävlogt körig :)
men idag va jag som sakt i stallet och nu här, sen ikväll ska brorsan och hans kompis ha sommar fest eller vad dom kallade det :)
jag kan också meddela att jag kom med i tidningen med min månadens bild :)))
kan visa vilken bild och nu skicka jag in en  ny, men den bilden får ni inte se försen måndadens bild kommer ut, nominomi :)
men nu ska jag försöka trösta mamma för hennes farbor gick bort idag.. :'(
kände inte han men R.I.P. Bengt <3
men nu ska jag chilla o sen blir det att ut och springa innan festen... :)
Ha det braa!
Lasse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0