Valentin ♥

Världens sötaste, bästaste, drygaste, finaste, jävligaste, envisaste och mest underbara shettis som någonsin funnits. Jag lovar. 
du harverkligen fått mig att inse att jag kan, om jag verkligen vill och försöker.
Tillsammans har vi gått igenom mycket.
Det enda du gjorde var att kasta av mig känndes det som. men ändå satt jag oftast kavr, det var dina glädje skutt jag fick kännapå.
I dag är jag glad att jag fick den utmaningen du gav mig, för den har lärt mig mycket.
Ja har lärt mig så grymt mycket på dig och kommer aldrig glömma dig.
Man kunde verkligen berätta allt, och ja kände att ja kunde lita på dig. Även fast alla sa att ja inte borde det, och det har sina anledningar till varför.
Så mycket som jag älskar dig, det är otroligt.
Även fast du är borta nu så vet du, du kommer alltid vara en stor del av mitt hjärta.
Du är en del av mig, en man inte kan ta bort.
Jag älskar dig Valentin
Du är så jävla underbar, tjockis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0