3 advent.

oj hoj oj vilken helg!
i lördags efter träningen så åkte jag in till sorf på luciashow, sen kom pappa & hämtade upp mig & kaira.
vi kom hem gjorde äggröra med bacon♥
vi åt godis och chips och kollade på tv.
idag så red ju kaira min prins :-) & jag red världens bitch! achie... oj säger jag bara, när hon inte fick som hon ville eller va trött så bockade hon och sparkade bakut... men jag höll mig kvar!
sen efter stallet så gjorde vi lite mat och kollade på tv tills jag var tvungen att åka på träningen... den träningen kändes så jävla skön efter som man åt upp en halv pepparkaks deg igår... legend eller vad? ;-)
samt chips,godis & maaaaassa mat!
Så nu sitter jag i sängen i mitt underbart fina rum som min underbart fina pappa har gjort!
kudden kallar!

hej då ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0