Datan=trasig=ingen dator= Inge internet= ingen bloggning!

Min feta katt jävel har lyckats hoppat ner på min dator så den skärmen sprack!
Så kust nu bloggar jag från telefonen och det går i inte så bra...
Så lämnade in datorn idag och troligtvis ingen data på hela lovet, Johan hade ingen lånedator heller... Måste prata med rektorn om det här asså! Inte okej enligt mig :-)
Men jag ska be pappa fixa Internet till min stationära dator, för jag har ju världens bästa pappa så han borde fixa det? Om man känner han så gör han nog det!
Haha ja juste min stationära har jag inte hållt på med sen 6:an!
Hittade maaaaassa bilder sen mellanstadiet och på mig och mina vänner!
Men nu ska jag plugga och i te facebooka för set går inte! Hehe
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0