din kram gjorde det genast mycket bättre, det visste du så väl.

Vilken dag! super bra elever,super bra betyg, super bra vänner & super bra liv. just nu kan jag inget annat än le och skratta! jag är sååå glad! lov och snart julafton! köpte en blomma till janne, tycker jag va snällt av mig! & andrea köpte en blomma till sharon. världens bästa mentorer! fast... jag vill verkligen inte sluta nian, jag är så sjukt trygg i ekeby, är verkligen stolt över att gå på ekeby! bra lärare,personal och spec super bra elever! och så kan jag ju berätta vad jag fick i julklapp av vännerna! moa: klocka felicia: halsband andrea: halsband! och så fick jag en kram av peter och riggmor, bästa! <3 kan lägga upp bilder sen för just nu sitter jag på pappas dator och den har jag inga bilder på & har inte lust att lägga in massa bilder på hans dator. nu ska jag tagga för träning för det är sissta träningen innan cupen som är den 6/1 i idrottshallen! kom och kolla! :-) men ska göra lite mat och sen packa! ha det bra och han en riktig god jul mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0