fördriver tiden med lite frågor...

PERSONLIGT
Vad heter du? - Ebba
Vad kallas du? - Ebbz
Vilket år är du född? - 1996
Vilken klass går du i? - niaaaan
Vart bor du? - Hemma i kumla kyrkby!
Vad har du för hårfärg? - cendre
Vad har du för ögonfärg? - blå/gröna
Vad har du för skostorlek? - 39-40
Hur lång är du? - 154... lång som satan!
Hur mycket väger du? - tooo faaaat
Vad heter dina syskon? Freddy
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vem är du kär i? - tar vi inte här!
HAR DU NÅGONSIN
Kysst någon? - yes
Kysst någon som är yngre än dig? - nepps
Haft sex? - typ 300 gånger, nej!
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - nepp
Svikit någon? - mja
Blivit sviken? - Ja
Trott på kärlek? - Ja
Fått ditt hjärta krossat? - Mjo...
Blivit kär i din bästavän? - nepps
Älskat någon utan att berätta det för honom/henne? - ja
Varit rädd för att starta ett förhållande med någon? - nepp
VEM
Kramade du senast? snön! nej men natta tror jag... kramas ju så mycket! :-)
Kan du lita på till 100%- mamma och moa
Vill du vara med just nu? moaaa
Ringde dig senast? Tinaa
Ringde du senast? valla rektorn!
Skickade ett sms till dig senast? andrea
Skickade du ett sms till senast? andrea
VAD
Drack du senast? colaa
Köpte du senast? julklapp till pappsen
Gjorde du igår? skolan, stallet, träning och julgodis till hästarna
Vad ska du göra idag? duscha, sen sova!
Vad ska du göra imorgon? Skolan, stallet sen träning!
Vill du göra just nu? vi klär granens, så jag skulle vilja sätta stjärnan på toppen!
Åt du senast? potatis, kötbullar, brunsps och lingonsylt <3
Vad är det närmaste höger om dig? pappaa
KÄRLEK
Du är kär nu - mjoo
Du är singel - jaa
Du har blivit sårad så du börjat gråta - Ja.
Du har sårat någon så den börjat gråta - De tror jag..
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - yees
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nepps
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - oja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - yes
Jag har ljugit för mina föräldrar- nej
Jag har ljugit om min ålder- säkert i nå spel för att bli medlem i nå skit...
Jag har fuskat i ett spel - vem har inte det ;-) jag har iallafall gjort det, hehe
Jag har struntat i ett prov - aldrig!
ALLMÄNT
Äger du ett par blåa string? - neeeej!
Vem var den senaste du pussade? V, om inte hästen gills!
Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - 22 stycken!
Gillar du någon? - ja efter som jag hatar att hata :-)
Vem isånafall? - det är många, men familjen och dom käraste ligger på topp!
Vad gjorde du i natt? - sov
Vad gör du innan du ska sova? - fixar alltid till kuddarna
Kan du prata med din mamma om allt? - yes
Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid? - men o ja!
Har du varit gravid? - typ 10-15 gånger
Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - Ja, om jag haft nån och om jag skulle vart lite äldre
Vem står dig närmast? - Min familj & dom käraste
Choklad eller glass? - Glass
Stövlar eller gymnastikskor? - efter som jag älskar att ha stövlar och lever i gympadojjor så blir det båda!
Kjol/klänning eller jeans? - jeans!
ANTINGEN ELLER
Kärlek eller pengar? - Kärlek
Kärlek utan sex eller sex utan kärlek? - frågan asså!
Cider eller öl? - Cider
Dag eller natt? - dag
One night stand eller förhållande? - Förhållande
Tjejer eller killar? - Killar
Rosa eller Blå? - Blå
Tv eller internet? - TV
Pepsi eller cola? - Colaa
KÄNSLOR
Är du glad? - jaaa! :-D
Är du fundersam? - jaa
Är du uttråkad? - neej, pappa sitter ocg drar sinna skämt!
Är du kär? - Ja
Är du arg? - Nej
Är du deprimerad? - Nej
Är du trött på den här listan? - närååå!

älskar dina skämt pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Litar du inte på per eisen upp till 100% :-/

2011-12-20 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0