IF NOTHING LASTS FOREVER, I WANT TO BE YOUR NOTHING.

HEJ!

nyss tjockat i mig en heeeel kebabtallrik... + snart chips. fredag♥
haha juste, jag och älskade kaira hade lite " syskonkärlek" i skolan :-)))
Fast hon förlorade... eller hon gav upp för hon dunkade mitt huvud i sten golvet och rev mig på halsen och hade sönder mitt halsband och det halsbandet fick jag ett sår av i nacken när hon röck i det! så hon tyckte så synd om mig så hon bad om förlåtelse. inte riktig så men nästan!
min dag ♥
+ att peter försökte hindra mig men han var för klen :-) min muskler är inte att leka med.
Varför alltid just jag som ska bli drabbad, slagen,mulad, snöbollar på mig, all skuld & alltid jag som ska bli ner slängd i vattnet/snön! :-)
faaast det är roligt att mula & kasta snöbollar på andra, tills någon kommer och säger att dom ska ringa hem... då blir dagen förstörd :-) eller att dom gör detsamma tillbaka!
och ikväll så åkte pappa på julbord med jobbet, då han hade lite svårt att välja kläder, som vanligt....
Jag gav han i förslag att han skulle ha sina ljusa jeans och en blå skorta med en svart kavaj. " nej aldrig i livet, det är för B för mig"
efter tio minuter så går han runt med dom kläderna i huset och frågar mamma om det ser bra ut.... ja vad säger man?
måste bara lägga in bilden på han!
älskade pappa♥ finns inge bättre än dig :-)

Ha en bra helg så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0