Jag vill ha... mer jul jag vill ha... mer jul!

Tjenare!
Anna och frida åkte nyss hem och jag Tar en städ paus av all skräp.
Jag kan ju börja med att när Anna och Frida kom hit igår så åkte vi till stallet och red på våran lilla vall i snöstormen eller snö och snö det var mest slask som kom ner, men vi red i typ en halvtimme och blev jätte blöta, när vi var färdiga så kom vi på att vi inte hade någon skjuts hem sp vi gick hem och det tog oss en halvtimme att gå, duktiga tjejer!
Vi kom hem duschade åt mat sen åt vi godis och kollade på filmen "jump in". Jätte bra film!
Sen vid halv ett på natten blev vi sugna på pizza så vi ringde massa pizzerior som kunde köra ut men inga svarade så det blev ingen pizza, så vi tog ost och kex istället :-)
Sen vid 9 vaknade vi och drog oss till stallet och julpyntade lite :-)
Och sen var vi till Ransta och köpte pizza och kebab tallrik! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0