Love is like the wind, u can feel it, but u can't see it !

Kom nyss hem från stallet, skrittade bobby i typ 45 min, skit tråkigt!
hatar att han ska ha ont... -.-
och ni tänker säkert, varför rider du när han har ont? - han fastnade ju som sagt i stängslen och fick nog bara som ett "blåmärke" så jag vill att han bara ska skrittas så han inte blir stel i det benet, efter som han bara står i hagen...
Men ska snart duscha och fixa mig in för stan, ska träffa moa,C & V. loveit'

30-dagars listan!

17. Hit vill jag åka innan jag dör- Oj den var svår... Nej men helt klart till afrika!
Skulle verkligen vilja åka dit och träffa alla barnen och lära dom ditten och datten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0