jag ska försöka

Dag 1 - Om mig & hästarna jag sköter/äger.
Dag 2 – Den första hästen jag red.
Dag 3 - En av mina avramlingar.
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse.
Dag 5 - Favorit hästidrottare.
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Dom hästbloggar jag följer dagligen.
Dag 8 - Din favorit utrusting.
Dag 9 - Mitt bästa häst minne.
Dag 10 - Mina hästdrömmar.
Dag 11 - En bild på din favorit ponny.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Berätta om dinbästa vänn.
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra.
Dag 15 - Favoritras.

Dag 1
- Om mig & hästarna jag sköter/äger.
okej, jag heter ebba och älskar att rida, sköta och mysa med hästar.
jag rider en häst som heter blossom, ägaren till henne heter sofie, men jag rider bloss när inte hon kan, och jag rider på sorf och rider nästan jämt min kille bobby ! :D¨
har en bild på han men orkar inte gå till kontoret och hämta laddaren så jag kan ladda över bilderna på datan :p
hörs imorgon eller så.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0