nobody can be perfect, but being yourself is courageous.

Du heter: Ebba Kvist
Smeknamn: Ebbz, bitch, kvisten och snuttanpluttan ;)

Låt som när du är ledsen sörjer till: akidagain.

En låt som gör dig glad: jag ljuger så bra.

Beroende av: persbrandt

Vad tror folk om dig? galen,fet, überglad nej men vafan inte vet jag, fråga dom!?

Stämmer det? allt kan inte stämma, men det mesta.

Vad får du oftast komplimanger för? ögonen och min längd.

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv o står för det man gör och säger.
Brukar du skratta för dig själv? Om jag gör!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: haha good luck :)

Var bor du? hemma.

Trivs du där? Självklart!

Hur svarar du i mobilen? Hallå, eller vad?

Vem ringde du senast? bitch

Brukar du komma i tid: men hallå, jag är EBBA!

Hur känner du dig nu: sliten

Vanligaste färg på dina kläder: Lila!

Vad saknar du: the summer!

Hade du en bra kväll igår: ojah, slutade kvällen med dom bästa!

Favorit dryck på morgonen: juice!
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött

Är du blyg? Hahah, jag blyg? ohnej!
Sysslar du med någon idrott: Fotboll & ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: neej

Är du nöjd med ditt liv: kan inte bli bättre

Är du bortskämd: a, faktiskt. men asså jag är bara älskad
Vad gör du i morgon: slappar o rider.

Vad är det värsta du vet? falskt.

Vad är det finaste du fått? Min bror!
En speciell dag du minns: när moa kallade mig syster, bästa som hänt mig!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Moa
När grät du senast: igår på cupen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa häst o bygga stall.

Vill du gifta dig: Hittar jag den rätta och om båda är redo för´t så gör jag det troligt vis
Vill du ha barn: om pojkvännen är snygg så.

Är du musikalisk? kan inte tro det men ja faktiskt :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: yepp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: men hallå, vem har inte det?

Biter du på naglarna: när jag är nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0