en prutt är som vinden, man ser den inte men man känner den.

Rubriken-
haha idag så vaknade jag med moa på min sida = glad!
iaf så red vi athos o wippan, eller wippe kanske hon heter, aja men hon stegrade när jag höll i henne, hon skulle nog se vad jag går för, alltså testa mig, men om man känner mig så är jag j*vligt envis o kan bestämma o får som jag vill, och hon sammarbeta med mig både i skritt o trav, blev inge galopp för dom hade inte ridits sen i september. moa o athos va jäääätte fina tsm :')
blir en bild p oss, hehe ja jag fick jäätte mycket beröm av maria o anna, maria tyckte jag va tuff o anna sa att jag va duktig o berömmde hästen wippan :-)
tack anna för en fin o bra provritt, det blir nog min medryttar häst :)
kanske blir till brolle också, får se hur wippan blir i fortsättningen, jag ska börja bygga musjler på henne när snön försvinner, nu ska jag bara fixa konditionen, sen blir det att fixa dressyrmusklerna :-)
kanske lite hoppning, hon orkar kanske inte hopp, hon va grovt byggd, och en mage hade hon allt ;-)
men hästen är jääääääätte mysig o ni som ska prova rida henne om ni känner anna billman, så ni måååååste va rutinerad ryttare, bestämmd,stark,envis o ha viljan.
nu ska jag vara social till gästerna.

over and out.
  


Kommentarer
Postat av: N

brolle vem?

2011-01-07 @ 23:06:51
Postat av: Josefine Nittler

Svar; haha ja det är en riktig orm, en kopparödla :)

2011-01-08 @ 20:18:51
URL: http://nittler.blogg.se/
Postat av: stinaaaa

vem är Athos ? x)

2011-01-08 @ 22:46:04
URL: http://ponnymuppar.blogg.se/
Postat av: Elkah / HORSEBACK

hihi, vad kul :D

2011-01-08 @ 22:49:33
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0