Finns inte på kartan, du va aldrig min.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: lila
färg 2: brun
färg 3: ljusblå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ojah
Fått ditt hjärta krossat: typ.
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: nej, men det gör någon säkert.
Kysst en kompis: yes

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nepp
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade den
Vilken tid vaknade du idag: 09.58
Vad gjorde du igår runt midnatt: Film
Någonting som du längtar till: Ridläger! :)
Senaste gången du träffade din pappa: 10 h
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, ändra mens tiden... (a)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ojah, old boyfriend så du vet...
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är så jävla korkad.
Långt eller kort: på vilket sätt, eh ja lång då? :)
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är nöjd som jag är.

DIN FÖRSTA:
Operation: inget
Piercing: öronen
Tatuering: En stor rumpa på ryggen, nej men ingen troligtvis efter jag fyllt 18.
Bästa vän: Moa, anna & frida & edvin, tror jag
Sport: Fotboll, ridning
Husdjur: Katt, hund typ häst
Vaccination du minns: Oj, ingen
Förälskelse: Persbrandt

Alkohol du drack: smirnoff, :) hehe

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: puss, enej kram, nej båda :)
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Två flugor i en smäll måste det vara
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0