jag lever min dag som om det vore den sista.

1. Namn? Ebba Kvist
2. Ålder? - 14, snart fucking hela 15
3. Vart bor du? -  Hemma
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa & freddy
5. Har du syskon? - yes
6. Har du husdjur? - Yes
7. När är du född? - 14/6-1996
8. Klass? - 8
9. Vilket år tar du studenten? - långt kvar...
10. Något jobb? - aa, typ.
11. När gick du upp i morse? - kvart i sju
12. När ska du sova? - när det är bed time.
13. Duschat idag? - alltid,
14. Kramat någon idag? - yes
15. Pussat någon idag? - BOBBY
20. Dagens roligaste? - Saga

SOCIAL
21. Har du många vänner? - så det räker
22. Hur många har du kysst? - räknar inte, men några
23. Vem kramade du senast? - Bobby
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen, vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - är ju gift så....
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Emilia
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Sigge

FAVORIT (just nu)
31. Film? - BECK
32. Låt? - Tonight- lykke li
33. Mat? - kyckling sallad
34. Dryck? - Cola
35. Färg? - Lila
37. Stad? - Sala duger
38. Land? - Grekland
39. Ämne i skolan? - Idrott
40. Människa? - Mikael persbrandt så klart ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: arg som fan

vafan vill du moa? om du ska bitcha dig så kan du väll iallafall säga nått som stämmer? smart att säga att hon är tjock när du väger 15 kg mer?



bra där ebba! jag ska klappa händerna nästa gång jag ser dig? en kram också? kan de va nått?

2011-05-16 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0