Jag har världens bästa & roliga pappa!

Kom nyss hem från KSK, var öppet hus där så jag passade på att gå dit och få lite info och såååå.
När vi står där inne och är på väg ut så kommer det nån tant som delar ut kondomer, och pappa tittar och säger" ja varför inte? kommer väl till användning nångång?"
och så satt vi i cafét med Tina och Peter och snackar lite strunt, och sen så säger pappa " Deras rektor har ju ingen hacka?"
Asså baaaam vad jag tycker om min pappa!
spec när han har tråkigt och att han älskar att skämma ut mig.. :)
men iaf så innan pappa hämtade mig så satt jag i skolan och pluggade lite engelska, tills anders skickar ut mig.. fml liksom....
varför måste det bli så mörkt ute? det är dö trist....
men nu måste jag plugga vidare och dricka upp min glögg ♥
och sitta och små sura lite...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0