Kärlek börjar med "du är speciell" och slutar med "du är precis som alla andra"

åå, älskar när min pappa får tråkigt när vi sitter på möten i skolan!
vi sitter och väntar på att dom ska börja mötet, och medans dom fixar för mötet hör man pappa säga.
" Ei sen"
Jag: "va?"
Pappa: " Ei sen, Eisen, PER EISEN!"
Jag: " du har tråkgt va?"
Pappa: "ja.. fan va roligt efternamn, Ei sen"
Jag: "a, kul pappa"
Pappa: "hej jag heter per eisen och jag är ei sen!"

åå älskar min pappa när han har tråkigt!
iaf så gick mötet bra, har man tråkigt så ber man pappa kommentera lärarnas klädstil, röst eller vad som helst!
Och idag i skolan va jag sjuuukt stressig men gick och åt med sara efter skolan sen softa vi galet i aulan innan mötet!
Inga hästar idag.... :(
Men hörs imorgon, hejjs!

Ei sen... haha
lite roligt var det väl?
fyller ut lite med en random bild.

Kommentarer
Postat av: anonym

Hur mycket tycker du om per? :)

Kram

2011-11-26 @ 10:50:16
URL: http://ebbakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0