You smile I smile.

Måste bara berätta min mardröm för er idag!
Jag och moa låg i min säng och snackade, sen kommer min mamma & pappa in och säger att dom ska skiljas.
Jag blir arg och tar med mig moa och tar bussen in till västerås och åker hem till Per.
vi bor där i en vecka sen säger jag att jag måste hem och fixa skolan och så.
Vi skulle åka hem till moa och jag skulle bo där.
men när Per skulle köra hem oss så krockade vi på vägen och Per dör, jag och moa stod där och bara kollade jätte länge, för bilden som vi krockade med åkte bara där ifrån...
så jag slänger ut mig att vi gräver ner Per och åker där ifrån. Vi gjorde det!
Sen tog vi bilen och åkte hem till moa, när vi väl kom hem till henne så sa hennes föräldrar att moa inte får bo kvar hemma... så vi tog alla hennes saker åkte hem till mig, tog alla mina saker, sen åkte vi till L.A och köpte fetaste villan med värsting poolen och skaffade oss två snygga män!
iaf så bode vi där och senare vaknade jag!
ska berätta den för per imorgon och se vad han säger om min mardröm, stackarn!
iaf så rundar jag av och gör lite varmchoklad och känner hur julen kommer, efter som det snörar!
fast det borde ni veta för alla har redan skrivit det på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0