Du kan aldrig förlora något du aldrig haft.

Sitter nu i mitt nya rum men som just nu bara har en säng, byro låda och en garderob, fast jag sitter med min VÄRLDENS SNYGGASTE TAPET!
men nu ska jahg försöka få alice att svara på mitt sms.... hon är ju typ döv eller nåt.
men blir att åka till stallet vid 4 och alice när som helst, eller ja så fort hon svarar!
jag var ju som sagt i erikslund igår och det va en jävla besvikelse.... trodde det skulle va större!
men jag kom hem med 1,2, 3! tröjor, ett par jeans- tights, en schal, hårnålar och lyckades få i mig en donken också!
sen åkte jag hem till alice och fixa bloggen sen va vi ute o chilla galet och träffade Polisen som är med på 112- poliser :)
KAJ! hette han!
Men ha det bra så hörs vi later!
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0