1. Berätta om dig själv

Jag heter Ebba om ni inte har missat det! är hela 15 år men fyller år om 47 dagar! (14/6)
jag går i nian på underbara ekeby och har dom mest fantastiska lärare och vänner där!
jag rider även en 4 åring som jag tävlar lite smått nu men då vi ska upp i högre klasser i sommar.
juste har även min underbart fina bror som jag lever för & har en mamma och pappa som är dom bästa i mitt liv!
kan säga att jag är en av världens mest bortskämmda unge, inget jag skryter om men bra att veta kanske?
iaf så bor jag liten bit utan för sala lite mot västerås hållet.  jag har då kommit in preliminärt på barn och fritids linjen på kungsängsskolan i sala och är super nöjd med mitt val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0