är så glad över min fina ponny.

hejsan hoppsan!
idag vart det 2 timmars pass med anna och frida  :)
började med att rida lite i ridhuset tills det vart så varmt så vi red hem till mig och red lite i paddocken!
red ett tag sedan skrittade vi av på våran avskrittnings väg då vi hoppade över stocken så låg kanske på 60-70 och sen va han klar! men konstigt nog så vart han inte så jätte trött för han höll ändå på att krångla med att galoppera men aja!
senare kom jag hem åt och kollade på greys och sov kanske i 30 min, as skönt!
sen handlade jag med mamma och nu sitter jag här och ska snart hjälpa pappa att grilla!
vilket väder också! sjukt underbart!
ciao!
asså du är så gryyym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0