Blir så jävla lack

måste skriva av mig lite, ni som inte bryr er, hörs senare!
har det så jobbigt nu... har två personer som jag kan prata med men det finns en person som jag verkligen vill prata med men h*n måste ju hata mig. just nu är det mycket med skolan, NP, läxor,mycket inlämningsuppgifter och har mycket hemma också. tar inte upp det på bloggen dock. men kan säga ALLT  har verkligen förändrats hemma sen jag förlorade min bästa lyssnare. det är verkligen kaos i mitt liv just nu och mina vänner säger att jag är inte den ebba som jag va för någon månad sen. men tur så har jag ju mina finaste vänner som verkligen gör mig glad för vardagen. om du nu läser min blogg så vet du säker vem du är om DU tänker till lite, så vet du exat vem du är. som sagt så är det sjukt jobbigt att förlora personen som alltid lyssnade på mig och gav mig dom fantastiska orden som gjorde så man mådde lite extra så där så man bara går och ler. det är inte så kul och komma till skolan och se att personen inte ens  tittar på en och hälsar aldrig mer på en. Det är verkligen inte kul att komma till skolan längre när man vet att personen jobbar där.


rundar av med att säga till
personen att jag saknar verkligen dig!


Kommentarer
Postat av: Bella

Vännen, det löser sig! Finns alltid för dig♥

2012-04-24 @ 22:18:11
URL: http://stomilovic.blogg.se/
Postat av: Ebba Kvist

Bellan: tack! detsamma hjärtat! <3

2012-04-26 @ 18:16:17
URL: http://ebbakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0