+

sorry för att jag inte bloggade igår men det va lite mycket igår!
åkte in till stan för att träffa ida och sedan gick vi till nisses och jag pluggade lite.... eh ja sen gick vi till sorf för att kolla hoppning och sedan åkte vi hem fixade oss för träning och sedan va det möte efter fotbollen så kom hem lite sent och jag orkade inte blogga så jag struntade i det och kollade grey's istället!
men idag så tränade jag för daniela, han va super het och lyssnade inte alls på mig utan bara studsade och små galoperade men det är bra att det är fart på han iaf!
sen byta om sabbt som tusen så hämtade pappi mig och körde ner mig till stan för att träffa ida åter igen!
vi stod och sålde godis och kakor ett tag sen gick vi och åt mat!
sedan rullade dagen på tills jag nyss landade i min säng!
och jag har kommit på att jag är inte aaaallls lika stressad längre, super skönt!
men nu ska jag fixa färdigt min blogg sen blir det lite grey's!
ha det bra mina underbara läsare så hörs vi senare!
ciaomin underbara bästa ponny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0