JAG GISSAR MIG FRAM, TILL ATT DIN KÄRLEK TILL MIG ÄR ÖVER.

HEJSAN HEJSAN!
han inte blogga igår för vart lite stressigt, vi kom hem från fagersta vid 3 och då hjälpte jag pappa att köra virke till våran nya altan han bygger!
sedan färgade mamma mitt hår sen somnade jag... skönt var det och idag så harjag varit i stallet sen 9-12 och sedan hem duscha åt jag och sen kollade jag lite på grey's anatomy ett tag.
och nu ska jag ut och köra lite mer virke till pappsen om jag får igång gräsklippartraktorn! phu långt ord..
men imorgon blir det in till stan med bästa moa om hon kan! fast förts blir det en morgon ridning vid 9-10 tiden med wilma!
bloggar kanske senare om jag hinner för nu ska jag ut!
CIAO.
gillar mina miner när hästen hoppar från stilla stående! yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0