jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.

Att veta att du är en annan person är svårt att förstå, för du va så snäll innan du blev den du är idag.
Du var som en riktig vän till mig, du lyssnade på mig när jag bara satt där och pratade med dig.
Du lyssnade i alla lägen jag kom i, du hade inte tid men ändå offrade du din dyra tid för mig.
du var en fantastiskt bra vän må jag säga, men den du är idag är inget att ha.
din blick visar att jag är en bluff för dig, vad har hänt?
jag saknar den du var för ut och inte den person du är idag.
helt sjukt vad man kan ta fel på personer, man tror att h*n är en vän för livet.
men h*n var bara en vän för en stund. jag vet att jag gjort fel men inget va med flit.
Att vara kär är fel ord för den stunden men du va omtyckt.
kom tillbaka och var den bra människa du var innan allt gick snett.
jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet att jag har en ljusblå grimma, ska kolla vad jag har för schabrak sen så kan jag ju ta kort på dom! :D

2012-04-03 @ 14:43:38
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

- Du är söt vännen! :D

2012-04-05 @ 12:54:02
URL: http://stomilovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0