tidsfördriv.

‎1. Är du singel? ja
2. Saknar du ditt ex? ja
3. Var du lycklig med honom/henne? ja
4. Är du kär, fast inte den personen vet Om det? är inte kär!
5. Har du pussat samma kön? ja
6. Idrottar du? jaa 
7. Gillar du för färg? lila
8. En vän du älskar? moaidaannafridaannaandreanatta :)
9. Hatar du ditt liv just nu? nepp
10. Pratar du med många killar/tjejer nu? inte just nu
11. Gör du på fritiden ? vänner, familj och stallet 
12. Sårat någon? m
13. Gråtit någon gång? vem har inte det?
14. Din ögon färg? blå/grön
15. Lever du farligt eller lungt? båda, när jag är arg lever jag farligt
16. Hur länge tror du att du kommer leva? vill fira min 100 årsdag sen kan jag dö
17. En söt person? riggmor
18. Har du några syskon? ja
19 . Hur många ? 1
20. Är du oskuld? ja
21. Är det ett "måste" att göra dig iordning? nej
22. Hur lång är du? 1.54
23. Ljugit för någon? m
24. Slått någon riktigt hårt & seriöst? nej
25. Är du smart eller korkad i skolan? båda, faktiskt
26. Är du kär i nån just nu? nej
27. Vet den personen om de? nej
28. Röker/snusar du? nej
29. Vem är din bästavän? moaidaannafridaannaandreanatta
30. Hur lever du ditt liv? öö, lever? nej men jag lever liver hur bra som helst och det är verkligen perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0