Dag 5: Är ditt liv som du vill ha de?

bättre kan det inte bli!
jag har verkligen allt jag vill ha, jag får allt jag vill ha, jag får kärlek och pengar mm... = jag är en bortskämmd skitunge enligt mamma & pappa!
men det trivs jag med, behöver inte ens tvätta eller diska! kanske inte för att jag kan det riktigt med ändå!
jag har hästar, en underbar skola med massa underbara männiksor i!
jag har världens bästa kompisar!
spec, evelyn,moa,anna & frida!
asså jag kan skratta genom hela livet för jag har ett perfekt liv!
änsålänge har jag det, vänta bara så kanske pappa betalar min lägenhet senare om jag vågar flytta!
ASSÅ JA JAG HAR MITT LIV SOM JAG VILL HA DET!

Kommentarer
Postat av: vem kan de vara ;)

bästa vänner?



tack för att du glömde mig sötnos!

är hemma ifrån skolan imorn, hörs på måndag :*

2012-01-19 @ 16:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0