Dag 6: Fakta om mig själv.

mitt namn är Ebba och jag är beroende av mat, och en kille som jag aldrig glömmer!
öhm, rider två hästar om dagen och spelar fotboll två gånger i veckan kan gå ut och gå nångång ibland....
eh har en familj som betyder otroligt mycket! har lite "bonus" föräldrar här och där lite på skoj så där! haha
nej men har kompisar som jag inte kan leva utan och jag är alltid eller oftast glad och sprallig, aldrig ledsen eller nåt men blir väldigt lätt sur om jag inte får som jag vill och jag bor i kumlakyrkby typ vid tärnabadet!
ee om det är nå mer ni undrar så kommetera och fråga!
Eller mejla typ... [email protected]... inte anonymt tack, får typ damp då! :-)
+ att jag typ älskar att dampa sönder och bara vara! jag lever livet och gör nya misstag varje dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha måste bara fråga!

ska du inte berätta vilken killen är? :D

jag tror jag vet men alla andra kanske vill veta!

nej men saknar dig enormt bästa och du borde komma hit igen och skrämma ungar i skogen :) <3

2012-01-20 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0