Det finns bara en person som kan få mig att må riktigt bra. Och du är den bästa av dom bäst.

Trött,sur,irriterad,besviken&förjävlig.
Kom ut ur duschen och somnade i soffan på två röda. Pappa väcker än hela tiden och säger att jag ska göra ditten&datten. Brorsan väcker mig och frågar massa! Jag blir skapligt tjurig av sånt, pappa låter jätte snäll och ställer frågor och jag låter som jävla skit ungen... Vet inte vad det är med mig egentligen, sen Victor och jag har gått skilda vägar så hände det en sak och sen dess har jag varit värsta sur kärringen hemma, och det går över åå familjen och jag vet exakt vad som händer men ändå håller jag på att vara grinig och allt, men nu ska jag ju inte skriva ut det här på bloggen... Skulle behöva prata lite med nån men, aaaaa.
Ha det bra så länge så ska jag försöka må som fisken i vattnet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0