Det tog en dag att lära känna dig, men det kommer ta en evighet att glömma dig.

Hej!
Jag fick det sagt så vilken lättnad!
Men idag så fick jag "ledigt" från stallet, Camilla sa att hon skulle göra allt så jag va med Andrea efter skolan, så vi gick till henne vid kvart över fyra i kylan, fan va kallt det är! Men vi gjorde pannkakor och senare gick vi till nån ungdomslokal, trevligt trevligt. Mamma hämtade mig vid halv nio och när jag kommer hem hade världens bästa pappa köpt semlor!
Men nu är man ny duschad och ligger i sängen och kollar på nån film på kanal6!
Bra o veta!
Ha det bra så länge så hörs Vi!
Och nyss kom pappa in och bråka lite med mig kvävde typ mig med mitt täcke och sa att han hade köpt en jävla kabel till min tv för 500:- idag!!
Snacka om bra pappa man har!
Kan också va bra i veta liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0