hellre sårad av sanningen, än lycklig av en lögn.

tjenareee!
sitter med min dator just nu!
skapligt glad, efter att pappa ringde till skolan så fick jag min dator efter två timmar? mystiskt, tänk om inte pappa skulle ha ringt, tänk om jag skulle fått den typ på måndag eller om en vecka, min pappa är iallafall bäst!
men kom nyss hem från bion, persbrandt som carl hamilton! mums, fan va snygg han har blivit!!! riktigt bra film också!
men nu ska jag kolla färdigt på " how to lose a gay in 10 days" han är också snygg!
imorgon blir det stallet och planera lite för nästa vecka, då händer det grejer!
ha det bra!
hej min snygging!

Kommentarer
Postat av: mimmi

yeees fett tränad mame! :D

2012-01-13 @ 22:21:40
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0