jag saknar dig mindre och mindre, det kommer saker i mellan och det är bra.

ligger i sängen och nyss ätit min perfekta pappas pannkakor!
känns som jag ska bli sjuk imorgon, ont o kroppen och orkar ingenting... men vill inte missa skolan!
men jag måste då säga att jag har en rolig bror!

freddy- pappa?
pappa- jaa?
freddy- hur kom jag till?
pappa- pannkakorna är klara!

haha det va roligare när det hände men haha pappas blick glömmer jag aldrig!
men + att imorgon efter skolan ska jag beställa klipptid! jag ser då förjävlig ut i håret!
men nu ska jag kolla på filmen "kyss mig" som jag laddade ner idag, busigt.
ha det bra så kanske vi hörs ikväll!
har man inte en snäll kompis!
bästa andrea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0