Livet är som en direktsändning, det går inte i repris.

Ligger i mamma & pappas säng och kollar på film. Bra å veta ibland!
Är skapligt taggad till skolan imorgon! Även jag va där idag och värmde oss lite, Moa och jag softade lite på toan också. Kan också va bra å veta!
Köpte iallafall mina sköna dojjor idag, as sköna och snygga!
Han på affären sa att jag inte ska gå i converse för mina vader och benhinnor blir bara värre!
Så nu ska jag visa upp mina skor imorgon!!!!! Aaaas snygga!!!
Tack underbara pappa för att jag fick köpa dom! Liksom 1200:- är inte att leka med...
men kanske ska ta och sova så man inte ser ut som en kines imorgon... Kommer vara jätte trött och grinig känns det som!
Aaa men nu vart det lite lång så rundar av lite med ett hjärtligt tack för ni alla 65 läsare idag!
Tack så super mycket!
God natt minna vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0