Svar på kommentar! woop woop

kan svara på kommentaren jag fått, har typ hoppat över massa men orkar inte men nu fick jag en spark i baken av sandra och hon sa att jag ska börja svara på kommentarerna så får väl göra det då!

kommentar:  Anonym-Du är fan lik per! :-)
är ni släkt på nå vis? :)

Svar: haha nej inte direkt tycker jag! och tror nog att jag inte är släkt med han! inte vad jag vet iaf! :-)

kommentar: Sabina-drömmer du eller? ;o
svar: nej, inte direkt...drömmer du? ;-)

kommentar: Sandra- haha måste bara fråga!
ska du inte berätta vilken killen är? :D
jag tror jag vet men alla andra kanske vill veta!
nej men saknar dig enormt bästa och du borde komma hit igen och skrämma ungar i skogen :) <3
Svar: haha nej!
saknar dig också får se till att komma till råby snart! :-) <3

kommentar: andrea- bästa vänner?

tack för att du glömde mig sötnos
svar: haha men förlåt och jag är inte söt, hur många gånger måste jag säga det till dig! :-o
puss!
nöjda?
kommentar: andrea- bästa vänner?
tack för att du glömde mig sötnos
svar: haha men förlåt och jag är inte söt, hur många gånger måste jag säga det till dig! :-o
puss!
nöjda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0