tidsfördriv!

Vad tycker du om kärlek? – underbart
När kramade du någon sist? - today
Saknar du någon speciell person? – jarå
Har du svårt för att bli kär? - nja
När kysste/hånglade du med någon sist? – eh, ett tag sen
Ångrar du det? - absolut inte
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej
Är du ensam nu? – nej, min katt gör mig sällskap
Vill du ha barn? – NEJ

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? – nej
Hånglat med fler än 5 pers? – nej
Gjort något riktigt dumt? - tyvär ja
Gjort något du verkligen ångrar? – oja
Varit nykter på nyårsafton? – japp
Gjort nåt olagligt? - ett antal gånger
Blivit tagen av polisen? – nej, så ouppfostrad är jag inte! stavas det så?
Fått din mamma att gråta? – eh, tror faktiskt inte det
Slagit ner någon? – ja.... skäms över det också!
Skämts över dina föräldrar? – aldrig, bara när pappa drar sina per eisen skämt för allt o alla!
Skämts över dig själv? - aldrig
Sagt jag älskar dig och menat det? - men ja!
Tagit droger? – smoke weed every day! aldrig...!!
Varit kär i någon du inte haft chans på? - japp

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - eh, katten om inte katten så blir det saga!
Såg dig gråta? – evelyn.. tror jag
Du delade en cigg med? – aldrig rökt
Du gick på bio med? – mamma & pappa
Skällde på dig? – haha evelyn!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? – nej
Kramat någon? - Jaa
Kysst någon? – nej
Köpt någonting? - ojaa
Sjungit? – Mängder
Saknat någon? -

VAD:
Längtar du till mest just nu? – sommaren!
Har du för kläder på dig? – underkläder, mjukis & t-shirt.
Ska du göra i sommar? – luffa med vännerna, sola & bada
Åt du senast? – baguette på johanssons, mums!
Har du för mobil? – iphone 4 såååååååklart
Vad köpte du senast? – en till klocka!

VEM/ VILKA:
Slog du senast? – hästen hehe
Fick du sms från senast? - anna
Pratade du med i telefonen senast? – pappa
Skrev till dig på facebook senast? - river
Älskar du? – Mina käraste


kul liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0