Bästa <3

Herregud vad tiden har gått fort!
Dåliga och bra stunder... Har njutit varje sekund jag gått på Ekeby för jag har fått dom mest fantastiska personal och elever dom här tre åren!
Speciellt nu sista året då jag verkligen haft det sjukt kul!
Fick ju även än extra mentor som va fantastiskt bra och en grymt bra rektor som gör ett fantastiskt bra jobb, om han läser det här så ska han veta att han är värd ett enormt tack för det han gjort för mig och alla elever!
Kommer verkligen att sakna Ekeby!
Och hela min klass kommer jag lägga på minnet, fantastiska minnen med er <3
Per eisen världens bästa rektor!
Peter Andersson världens bästa vaktmästare!
/Ebba

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fixat!!.. ett tips! lägg in en länk till snyggtoppen här på bloggen och påminn folk om att rösta på dig ;)

2012-10-10 @ 13:42:03
URL: http://snyggtoppen.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0