Detta är jag!

har fått två kommentarer och dom tjejerna ville höra lite mer om mig så då passar jag på att skriva ett inlägg om mig eftersom jag har runt 10 nya läsare!

Jag heter då Ebba Ulrica Kvist om jag ska va exakt, har en enorm humor och jag skrattar alltid innan jag säger mina skämt. Går i nian på Ekebyskolan som jag älskar hur mycket som helst! bra elever och bra personal!
börjar på kungsängsgymnasiet i höst och är mer än nervös!
Rider en 4 årig kille med hettan i sig, tävlar just nu 60-70 med han men snart ska vi upp i högre klasser!
dukat heter han och är hur snygg,söt,snäll och het som helst! svår riden är han men aaaja!
iallfall så är bruden med humor och är oftast alltid glad! så är du deppig så kontakta mig! jag gör dig glad! :D
mitt liv är inte så läsvärt om du inte vill höra mycket om min humor och om min ridning!
har mycket att göra i mitt liv så bloggar inte så jätte mycket men jag älskar också att få kommentarer! :D
men nu avrundar jag med bild på mig och min häst! ♥
jag!Dukat
Dukat

Kommentarer
Postat av: Moa

super fin blogg du har!! :D
vart har du din ponny uppstallad?
är verkligen gryyymt tacksam för svar och gärna ett svar i min blogg då jag letar stallplats! :)

Svar: lite efter att svara tyvärr då jag har haft bloggpaus, men han står i östersala, bakom sorf kan man säga :)
Ebba Kvist

2012-07-22 @ 17:09:47
URL: http://mooaboorg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0