En dag utan dig, är som ett år utan sol.

hejsan världens bästa bloggläsare!
har haft det enormt bra redan tills nu och helgen har inte ens börjat!
men i tisdags så följde ida pida med mig hem, vi softade mest och enligt mig så skrev vi ett ur gulligt mejl till våran rektor om hur bra han är!
och sen vid 10 gick vi ut och spelade lite basket, kul!
onsdags morgon så åkte vi till stallet och jag red en super het, pigg häst som inte ville sammarbeta, men men.
åkte vidare till ida och sov där! upp tidigt för tävling idag!
gick super bra för tyra & filippa!
va i stallet från 7 till halv 5!
inte dåligt, men det har varit enormt rolig dag med massa skratt! slutade dagen med lite sömn hos ida sen hem och fixa lite plugg och nu sitter jag i soffan med pappa och kollar hockey!
men vi hörs senare och ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0