tidsfördriv

Fullständigt namn?
- Ebba Ulrica Kvist

Hur gammal är du?
- 15 år och fyller om 41 dagar!

Hur lång är du?
- 154 cm!

Spelar du något instrument?
- nej men kan spela det mesta!

Din första tanke när du vaknade imorse?
- fan, trött och måste prata med... !

Vem är snyggast?
- patrick dempsey!

Vem vet mest om dig?
- det är bara en person som vet allt om mig men annars är det moa & evelyn! :)

Vad vill du ha just nu?
- en ursäkt, och en pool!

Ditt mål i livet?
- Leva livet och verkligen komma in på gymnasiet och få ett jobb!

Rädd för?
- SPINDLAR

McDonalds eller Burgerking?
- donken!

Vad har du för skostorlek?
- 40

Vill du gifta dig?
- absolut!

Din hårfärg?
- choklad brun :)

Vad sover du i?
- i min säng, och trosor och en stooor t-shirt

Kläder du har på dig idag?
- shorts, linne och en kort t-shirt. trosor och bh också!!

Favoritårstid?
- sommar!

Favoritmat och dryck?
- Grillat!

Hur svarar du i telefonen hemma?
- hej det är ebba.

Hur svarar du i mobilen?
beror på vem som ringer men oftast hej det är ebba

Sov du ensam inatt?
- katten gav mig sällskap

Vad gjorde du kl 08 imorse?
- klockan är inte 8 än, men missade bussen så bloggade lite!

Vad var det senaste någon sa till dig?
- hej då, älskar dig.

Godaste glassmaken?
- melon!

Drömmer du mardrömmar?
- njaa nej inte mycke!

Favoritklädsel?
- ridkläder och bikini!

Favoritgodis?
- ehm, lite blandat

Hur många kuddar sover du med?
- 4

Längtar du mest efter just nu?
-tävlingen med bästa hästen imorgon!

Vad luktar det nu om du sniffar lite?
- mitt rum lukat rent!

Saknar du någon just nu?
- ja

Vill du ha barn?
- nej, kanske

Längtar du till din nästa födelsedag?
- klart, är som ett bran på julafton!

Tycker du att du har fin dialekt?
- nej

Tycker du om fester?
- har typ aldrig festat men ja!

Har du använt någon hårprodukt idag?
- shampo, balsam?

Vad har du för planer till helgen?
- tävla, softa kanske va med anna och frida!

Är du singel?
- singel och jag gör vad jag vill!

Hur många har du varit kär i?
- 2

Hur många personers personnummer kan du utan till? (ej i familjen)
- ingens!

Vilka är dina 2 nuvarande konstigaste vännerna?
- Anna & ida! konstiga på ett riktigt bra sätt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0